Ako sa stať našim klientom
1. Môžete sa rozhodnúť či si zakúpite ročný program osobnej starostlivosti manažmentu klienta alebo si budete hradiť jednorazový balík služieb za nadštandard klienta pri vyšetrení.
2. Ak sa rozhodnete kúpiť si program, pracovníčky recepcie Vám poskytnú podrobné informácie o rozsahu a zvýhodnených cenách pre jednotlivcov, rodiny a zvýhodnené osoby. Informácie nájdete aj na našej webovej stránke alebo Vám ich na vyžiadanie pošleme.
3. Pokiaľ budete naše služby využívať formou jednorazového balíka služieb za nadštandard klienta pri vyšetrení alebo ako samoplatca, pri telefonickom objednávaní dostanete informáciu o výške poplatku za nadštandard pri vyšetrení.
4. Objednať na vyšetrenie sa môžete telefonicky, e-mailom, online alebo osobne (všetky potrebné údaje nájdete v sekcií kontakt).